07 август 2013

Vodič za postavljanje oglasa

Iako smo proces postavljanja oglasa pojednostavili kako bi bilo ko mogao lako i brzo da postavi oglas (a imamo i aplikaciju na FB, uz pomoć koje možete u oglas postaviti slike sa svog Facebook profila i albuma, pogledajte ovde), ipak postoji nekoliko saveta koji će vam pomoći da vaš oglas dobije što više pregleda i tako svoj proizvod/uslugu/potražnju predstavite što većem broju ljudi:


  • Postavite sliku uz oglas. Oglas sa slikom ne samo da lepše izgleda, nego će potencijalnom kupcu/ponuđaču pre privući pažnju nego oglas bez slike. I jedna slika je bolja nego nijedna.
  • Pravopis. Pazite na to kako pišete oglas. Obratite pažnju na velika i mala slova, zareze, tačke, slova sa kvačicama. Ljudi će vas shvatiti daleko ozbiljnije ako vide ovakav oglas: "Prodajem Pežo 206, 2003 godište, klima, registrovan do kraja godine" nego "prodajem pezo206,2003 godiste,klima,registrovan". Takođe, ne pišite ni sve velikim slovima, to se u internet komunikaciji smatra "vikanjem". Takvi oglasi mogu biti i uklonjeni.
  • Opis. Umesto par reči u tekstu oglasa, postavite par rečenica. Ne preterujte sa detaljima, ali pružite u oglasu sve bitne informacije koje bi mogle zanimati onoga ko bude čitao oglas.
  • Budite kreativni u opisu robe/usluge. Unesite malo živosti u opis, izdvojite se iz mora sličnih oglasa.
  • Postavite video snimak na oglas - slika govori više od hiljadu reči, a video snimak govori više od hiljadu slika. Mi pružamo opciju da postavite snimak sa YouTube, samo unesite adresu snimka prilikom psotavljanja oglasa.
  • Nakon postavljanja podelite svoj oglas na društvenim mrežama, prvenstveno na Fejsbuku, tako će oglas dobiti još više pregleda, a vi još više interesenata. Opcije za deljenje možete naći ispod oglasa:
Kao što vidite, i sami možete učiniti dosta toga da privučete što više ljudi na vaš oglas, pridržavajte se uptustava i videćete razliku!

Нема коментара:

Постави коментар